wtorek, 9 października 2018

Do dwóch razy sztuka!

Już 19 października do Wyszkowa zawita po raz drugi w tym roku Cyrk Zalewski. Reklamy puki co nie ma, informacje znaleźliśmy na stronie Biletyna, gdzie można kupić bilety. Jeszcze nie wiemy czy pojdziemy na drugi program. Cyrk bedzie przy pływalni WOSIR, a dokładniej na rogu ulic Spacerowej i Geodetów. Program rozpocznie się o godzinie 17:00. Zapraszamy wszystkich. 


czwartek, 30 sierpnia 2018

XIX Międzynarodowy Festwial Sztuki Cykowej

Już 22 września rozpocznie się XIX Międzynarodowy festiwal Sztuki cyrkowej organizowany przez Cyrk Zalewski. W programie zobaczymy m.in. latające motory FMX, pokaz Husky, ekwilibrystyke, żonglerkę, pokaz koni Palomino, wielkie show Iluzji. Festiwal zakończy się 28.10. Festiwalowe miasteczko bedzie znajdowało się przy Galerii Handlowej Wola Park przy ul. Górczewskiej.

Poniżej prezentujemy ulotkę festiwalową.


wtorek, 28 sierpnia 2018

Miłość w życiu jest najważniejsza!

Co raz więcej ludzi zaczyna nagrywać vlogi i filmy na YouTube. Niestety wiele filmów nie jest godnych oglądania. pokazują one głupie pomysły, które niestety są powtarzane przez ludzi. Ale oprócz tych słabych kanałów, są takie, które warto oglądać. Niestety nie jest łatwo wybić się w internecie. Lecz ciężka praca się opłaca! W Polsce bardzo modne są vlogi. Dziś piszemy wam o osobie, która emanuje spokojem, miłością i sympatią. Osoba ta jest młodą vlogerką, przed którą jest świetlista kariera. Mowa o Angelice Bień. Postanowiliśmy przeprowadzić z nią wywiad i zapytać się jej czy warto marzyć? Przypominamy Wam, że ten rok poświęciliśmy marzeniom i miłości!!! Bez których życie nie miałoby sensu. Zapraszamy was do przeczytania wywiadu.

Kulturalna Rozrywka: Witamy Ciebie!
Angelika: Witam!
K.R.:Dlaczego Youtube?
A.B.:Przez dłuższy czas prowadziłam bloga.Bardzo lubię dzielić się z ludźmi 
różnymi przemyśleniami, recenzjami itd. Poza tym lubię też dużo mówić, 
dlatego też postanowiłam przerzucić się na YT. Chciałam również spróbować
czegoś nowego :)

K.R.:czy łatwo wybić sie w Internecie? 
A.B.:Nie wybiłam się więc nie wiem haha, ale myślę, że jeśli ma się ciekawą
osobowość, to w końcu taką osobę polubi większa publiczność.

K.R.:Co intryguje Ciebie w zachowaniu współczesnych nastolatków?
A.B.:Że chcą spełniać marzenia i dążą do tego za wszelką cenę, takie zachowanie,
szczególnie u młodych osób jest godne podziwu.

K.R.:Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
A.B.:Czas pokaże, póki co mam malutkie plany,ale kto wie co mi jeszcze 
przyjdzie do głowy? Ludzie się zmieniają i ich plany na przyszłość również.

K.R.:Czy miłość to tylko uczucie?
A.B.:Miłość to cudowny stan, w którym jesteśmy w stanie oddać za kogoś życie.
Jesteśmy całkowicie oddani danej osobie. Miłość to po prostu coś wspaniałego.

K.R.:Co lubisz robić w wolnym czasie?
A.B.:Zależy na co mam ochotę. Najczęściej jednak lubię czytać książki, spotykać
się z przyjaciółmi/chłopakiem, słuchać muzyki, a ostatnio również oglądać
różne filmy w języku angielskim, ucząc się tym sposobem tego języka, więc
łączę przyjemne z pożytecznym.

K.R.:Czy lubisz Cyrk?
A.B.:Byłam tylko raz,gdy miałam 5/6 lat więc za dużo z niego nie pamiętam, ale
jeśli miałabym okazję ponownie na nim być,to zapewne skorzystałabym.

K.R.: NA jakie formy rozrywki najczęściej się wybierasz?
A.B.:Koncerty,zdecydowanie moja ulubiona forma rozrywki ;D

K.R.:Czy warto marzyć? 
A.B.:Jasne, że warto! Uważam,iż marzenia są najważniejszą rzeczą, aby być 
szczęśliwym człowiekiem. To dzięki nim czujemy sens życia.

K.R.: Czy twoje marzenia sie spełniły? 
A.B.:Niektóre tak,a na te, które jeszcze się nie spełniły przyjdzie czas! :D

K.R.:Chciałabyś powiedzieć coś dla naszych czytelników?
A.B.:Skoro tak dużo było o marzeniach, to chciałam wszystkim przekazać,aby nie bali się marzyć,bo marzenia
dają naszemu życiu radość i to dzięki nim jesteśmy szczęśliwi i czujemy się dzięki nim szczęśliwi!

A.B.:Dziękuję za wywiad i pozdrawiam, Lisia

K.R.: My również pozdrawiamy i życzymy, aby wszystkie twoje marzenia się spełniły, abys dostała w życiu wiele miłości!

Nie bez powodu w tym roku postawiliśmy na miłości i marzeniach. Gdy by nie one, jakie byloby nasze życie?  Smutne i ponure. Warto wspierać młode talenty i pomagać im w wybieraniu kariery. Trzeba iść za głosem serca! Mam nadzieję, że wywiad podobał się Wam! My zapraszamy do śledzenia naszego kanału na Youtubie oraz zapraszamy na nasz fan page na facebooku! Zapraszamy również do subskrypcji kanału Lisia!


niedziela, 26 sierpnia 2018

BELLA Sky Way w Toruniu

Nasza redakcja wyruszyła w podróż do stolicy polskiego piernika, mowa oczywiście o Toruniu! Toruń piękne miasto z ciekawą historią. W tym tygodniu odbywał się w nim festiwal, Bella Sky Way, bo o nim oczywiście mowa, jest to festiwal światła, podczas którego w nocy w mieście są świetlne pokazy. Nasza redakcja obejrzała kilka z nich. Pierwszym punktem naszej wyprawy był pokaz na wodzie. Niestety nie było efektu 3D, który mial wyjść, ale pokaz byl świetny. Obejrzeliśmy na nim historię zycia w wodzie. Następnym punktem byl spektakl, podczas którego zobaczyliśmy  historię Planety Mars, film byl wyświetlany na balonie, co dalo świetny efekt. Po obejrzeniu poszliśmy pod budynek banku, na którym byl wyświetlany. Co tu bedziemy opisywać. Film był genialny, mało tego do pokazu orkiestra grala na żywo. Na koniec poszliśmy na wystawę ognia. Wystawa byla niesamowita, ale również niebezpieczna, gdyż w powietrzu unosiły się iskry. Mimo tego ludzie byli zachwyceni. 

Festiwal światła bardzo nam się podobał! Na pewno wrócimy do Torunia!

Już wkrótce pojawią się zdjęcia w naszej galerii!




wtorek, 21 sierpnia 2018

Cyrk Arena w Wyszkowie- Relacja

Po rocznej przerwie do Wyszkowa zawitał Cyrk Arena. Reklama pojawiła się tydzień przed spektaklem. W sklepach praktycznie nie było ulotek, ale zamiast tego było mnóstwo plansz reklamujących widowisko. 

Nasza redakcja ostanio w cyrku arena byla w 2013 roku, postanowiliśmy pójść i sprawdzić co się zmieniło, a zmieniło się dużo. Frekwencja w Wyszkowie wynosiła 85%. O 16:40 weszliśmy do namiotu, oczywiście widzieliśmy już wiele zdjęć wnętrza namiotu, ale widok na żywo robi wrażenie. Cyrk ma wystrój na miarę światowego cyrku. Inne Cyrki powinny brać przykład od Areny. Oświetlenie, kurtyna i nowy sektor są genialne. Od razu po wejściu przenosimy się w magiczny świat. Program rozpoczął się równo o godzinie 17:00. Przywitała nas bajkowa parada, która  przypadła do gustu małym widzom. Każdy numer miał coś w sobie. Najbardziej podobały nam się trzy numery. Duet Jednoróg przy akompaniamencie wspaniałej piosenki Michaela Jacksona zaprezentował nam numer napowietrzany z udziałem gołębi. Genialne były również ewolucje na wrotkach. No i wisienka na torcie... Tresura kotów i psów w połączeniu z układami tanecznymi. Nie zapomnijmy o gwoździu programu, mowa oczywiście o Transformersie! Pokaz ten dla nas był na pewno czymś nowym. Warto również wspomnieć o clownie Johnatanie. Clown ten na pewno ma repryzy, których nie zobaczymy w innych cyrkach. Wyszkowską publiczność ubawił do łez! 

Oczywiście jak to w Cyrku musi być przerwa. Podczas niej można było zrobić zdjęcie z transformesrem, pojeździć na wielbłądzie, kupić plakat w cyrkowym bufecie. 

Podsumowując. Program przenosi nas w inny świat. Świat, w którym rządzi pokój i szczęście. Genialna oprawa muzyczna i oświetlenie pomagają temu! Gratulujemy Dyrekcji Cyrku Arena i gorąco polecamy wam program 2018 Cyrku Arena!



piątek, 17 sierpnia 2018

Czy warto marzyć? Wywiad z Jasmin Tarantini

W tym roku postawiliśmy na marzenia. Przyszła kolej na następny wywiad, w którym dowiemy się czy warto marzyć. W poszukiwaniu odpowiedniej osoby postanowiliśmy tym razem wybrać się do Czech, z których pochodzi Jasmina Tarantini. Czy warto marzyć? Hmmm... Przekonacie się w dalszej części wywiadu.


Kulturalna Rozrywka: Witamy Ciebie Droga Jasmino 
Jasmin: Witam :)
K.R.: Dlaczego wybrałaś cyrk?
J.T.: Hmmm... Cyrk to mój dom. Jestem w nim od urodzenia. Moja mama jest siódmym pokoleniem słynnej rodziny Kaiser, natomiast mój tata pochodzi z rodziny Komody. Mój dziadek był trenerem lwów, panter, tygrysów, lampartów, i pum. Mogę śmiało powiedzieć, że Cyrk to nasza rodzinna tradycja.
K.R.: Czemu wybrałaś kontornistykę
J.T.: Ponieważ mam do tego dar. Jestem bardzo rozciągnięta. Efekt ten osiągnęłam z podczas długich ćwiczeń.
K.R.: Czy lubisz swoją pracę?
J.T.: Uwielbiam być na scenie. Zabrzmi może dziwnie, ale uwielbiam zapach trocin :) Kocham moment, w którym widzisz twarze ludzi, którzy są zaskoczeni i się śmieją.
K.R.: Co lubisz robić w wolnym czasie
J.T.: Kocham spędzać czas z przyjaciółmi. Ćwiczyć i wykonywać nowe stroje.
K.R.: Ponieważ niedługo w Polsce rozpoczyna się rok szkolny. Zadamy pytanie związane z tym tematem. Jak łączysz pracę w cyrku z nauką w szkole?
J.T.: Rok temu zakończyłam szkolę podstawową i teraz jestem w szkole fryzjerskiej. Ludzie myślą, że nauczyciele po prostu przepuszczają nasz przez klasę. Prawda jest inna. Musimy uczyć się o wiele więcej od innych. Muszę być co roku co najmniej trzy miesiące w szkole, w styczniu i czerwcu mam egzaminy, muszą je zdać, aby nauczyciele sprawdzili stan mojej wiedzy. Uczę się pilnie, bo chcę zdać. 
K.R.: Czy masz czas na spotkanie z przyjaciółmi i rodziną?
J.T.: Tak, Jestem w domu w Czechach co najmniej miesiąc w roku, mam wielu przyjaciół we wszystkich krajach na świecie i i się z nimi spotykam :)
K.R.: Czy zawód cyrkowca jest trudny w XXI wieku?
J.S.: Tak, bardzo trudny. Dla artystów może mniej, ale dla treserów bardzo. Niektórzy ludzie twierdzą, że zwierzęta są źle traktowane w cyrku, ale to nie prawda. Kochamy nasze zwierzęta, są to nasz przyjaciele. Większość czasu spędzamy z nimi.
K.R.: Czy warto marzyć?
J.T.: Oczywiście! Co to byłby za świat bez marzeń.
K.R.: A czy Twoje marzenia się spełniły?
J.T.: Moje jeszcze nie. Ale mam nadzieję, że nadejdzie taki dzień, w którym spełnią się!
K.R.: Mamy nadzieję, że się spełnią! Życzymy osiągnięć w karierze i dziękujemy za udzielenie wywiadu!
J.T.:  To ja dziękuję :)







niedziela, 5 sierpnia 2018

Nowość w Cyrku Europa!

Dyrekcja Cyrku Europa wciąż inwestuje w design Cyrku. Kasa Cyrku dostała nowe życie, dzięki nowym okleinie. Na pewno przyciągnie wielu widzów na program 2018! Nam tylko zostaje zaprosić Państwa pod namiot Cyrku Europa na widowisko 2018!


niedziela, 29 lipca 2018

Carnaval Sztukmistrzów 2018

Po ubiegłorocznym jednodniowym wypadzie do Lublina na Carnaval Sztukmistrzów, postanowiliśmy odwiedzić to piękne miasto po raz drugi. Carnaval jest festiwalem, który jednym się podoba innych natomiast irytuje. Celem tego festiwalu jest promowanie nowoczesnego cyrku, na cztery dni zapraszani są kuglarze, artyści, muzycy i grupy teatralne z całego świata. Jest to na pewno wydarzenie dosyć ciekawe. W kilku miejscach starego miasta odbywają się uliczne spektakle. Nasza redakcja obejrzała kilka występów. Dla nas najlepszym artystą był Sven from Sveden. Ten artysta w sposób komiczny umilił nam godzinę. W tym roku wydarzeniem najbardziej polecanym i wartym uwagi był spektakl "EXIT" w wykonaniu francuskiego cyrku. Pokaz ten odbywał się na błoniach zamkowych. Opowiada on o grupie zwariowanych ludzi, którzy muszą wygrać grę, by zostać wolnymi. Spektakl nie wszystkim się podobał, na pewno nie był dla dzieci, gdyż wszyscy artyści giną pod koniec spektaklu. W tegorocznej edycji gościem specjalnym byli  Artyści Szkoły Cyrkowej "Julinek". Spektakl ten przenosił nas w lata przedwojenne, kiedy istniały kawiarnie, w których odbywały się koncerty, pokazy kabaretów oraz akrobacje. Artystom towarzyszył zespół Jazzowy z Lublina! Pokaz był świetny. W przyszłym roku odbędzie się już X edycja Carnavalu, na której pewnie się pojawimy! Już wkrótce w naszej galerii pojawią się zdjęcia a na naszym kanale na YouTubie filmiki z Carnavalu.




niedziela, 8 lipca 2018

Horror Circus w Polsce!

Już 12 lipca odbędzie się premiera pierwszego w polsce Circus Horror. Tylko jeden cyrk w Polsce mógł podjąć się temu wyzwaniu! Mowa oczywiście o Cyrku Juremix. Co zobaczymy w programie? Odpowiedź na to pytanie udzieliła nam Dominka Turek -Dimitriev. 

"W spektaklu będziemy wykorzystywać motywy z różnych filmow grozy np. Piła, obecność czy o tematyce cyrkowej "It". Zainwestowalismy w rekwizyty żeby jeszcze bardziej stworzyć klimat horroru, zatrudnilismy Pana który nagrał nam odpowiednie głosy do postaci poza tym w miarę możliwości postaram się wykonać na niektórych artystach charakteryzacje tak żeby całość prezentowała się jeszcze bardziej naturalnie. Pojawi się też nowe oświetlenie i efekty pirotechniczne, które nada całemu widowisku odpowiedni klimat."

Życzymy kompletów na widowni, ponizej prezentujemy plakat i PCV Horror Circus


SENSACJA W CYRKU ARENA

Już jest! TRANSFORMERS w Cyrku Arena. Samochód, który rozkłada się w Robota miał być już w lutym w programie cyrku. Niestety z powodow technicznych nie pojawił się, ale od dziś możecie go zobaczyć pod namiotem Cyrku Arena. Na pewno jest to sensacja 2018 w polskim świecie cyrku!

Poniżej prezentujemy ulotki i plakaty!