wtorek, 11 lutego 2020

W zyciu wazne sa marzenia...

Co prawda sezon 2020 jeszcze się nie zaczął, ale my postanowiliśmy pierwsi wyjść przed szereg i przy okazji powrócić w wielkim stylu, publikując przeprowadzony jakiś czas temu wywiad z uczestnikiem Festiwalu w Monte Carlo, mowa tu oczywiście o portugalskim clownie, Cesarem Diasem. Mamy nadzieję, że spodoba się wam! Obiecujemy, że to dopiero początek podróży z artystami przez 2020 rok!


Kulturalna Rozrywka: Witamy. Dziękujemy, że chciałeś udzielić dla nas wywiadu.
Cesar Dias: Drobnostka :)


K.R.: Dlaczego wybrałeś zawód clowna?
Cesar Dias: Odpowiem krótko, haha. Myślę, że to właśnie clown mnie wybrał.

K.R: Od kiedy grasz na instrumentach muzycznych?
Cesar Dias: Kiedy miałem 13 lat, dostałem swoją pierwszą trąbkę. Teraz gram jeszcze na pile do drewna oraz na saksofonie. Bardzo to lubię, mam nadzieję, że publiczności też się to podoba ;)

K.R.: Gdzie obecnie występujesz i czy jest szansa, że Polska publiczność będzie miała szansę Ciebie zobaczyć?
Cesar Dias: Obecnie jestem na Majorce, gdzie występuję na wieczornych show SONAMAR. Mam nadzieję, że nadejdzie taki dzień, w którym zawitam do Polski

K.R.: Czy lubisz swój zawód?
Cesar Dias: Nie powiedziałbym, że to zawód... Kocham to, co robię i jestem szczęściarzem, że mogę robić coś co lubię! A to przecież najważniejsze :)

K.R: Czy zawód clowna jest trudny?
Cesar Dias: Zawsze był trudny, gdyż nie jest łatwo rozśmieszyć publikę. Teraz mamy trudniej, ponieważ internet dał łatwość znalezienia filmów z naszymi numerami...

K.R.: Jak spędzasz swój czas wolny?

Cesar Dias: Mój czas wolny? Hmm.. Z rodziną, staram się aby mieć jak najwięcej czasu dla niej!

K.R.: Jak wspominasz Festiwal Monte Carlo?
Cesar Dias: Hmm...Monte Carlo jest jeszcze świeżym przeżyciem, w końcu minęło zaledwie kilka miesięcy. Dla mnie było to najlepsze i chyba jedno z najważniejszych doświadczeń  mojego życia!


K.R.: Co powiedziałbyś początkującym artystom?
Cesar Dias: Aby podążali za marzeniami! W życiu jest wiele trudności, z którymi trzeba walczyć, ale nie można się poddawać! trzeba być wytrwałym i iść dalej!

K.R: Na zakończenie pytanie chyba już dla naszego blogu tradycyjne, Czy warto marzyć?
Cesar Dias: Czy warto marzyć? Jeśli nie śnisz, nie żyjesz... Nigdy nie można przestać marzyć!

K.R.: Dziękujemy, ze znalazłeś chwilę dla nas aby odpowiedzieć na kilka pytań!
Cesar Dias: Ja również dziękuję i życzę wam powodzenia!