wtorek, 28 sierpnia 2018

Miłość w życiu jest najważniejsza!

Co raz więcej ludzi zaczyna nagrywać vlogi i filmy na YouTube. Niestety wiele filmów nie jest godnych oglądania. pokazują one głupie pomysły, które niestety są powtarzane przez ludzi. Ale oprócz tych słabych kanałów, są takie, które warto oglądać. Niestety nie jest łatwo wybić się w internecie. Lecz ciężka praca się opłaca! W Polsce bardzo modne są vlogi. Dziś piszemy wam o osobie, która emanuje spokojem, miłością i sympatią. Osoba ta jest młodą vlogerką, przed którą jest świetlista kariera. Mowa o Angelice Bień. Postanowiliśmy przeprowadzić z nią wywiad i zapytać się jej czy warto marzyć? Przypominamy Wam, że ten rok poświęciliśmy marzeniom i miłości!!! Bez których życie nie miałoby sensu. Zapraszamy was do przeczytania wywiadu.

Kulturalna Rozrywka: Witamy Ciebie!
Angelika: Witam!
K.R.:Dlaczego Youtube?
A.B.:Przez dłuższy czas prowadziłam bloga.Bardzo lubię dzielić się z ludźmi 
różnymi przemyśleniami, recenzjami itd. Poza tym lubię też dużo mówić, 
dlatego też postanowiłam przerzucić się na YT. Chciałam również spróbować
czegoś nowego :)

K.R.:czy łatwo wybić sie w Internecie? 
A.B.:Nie wybiłam się więc nie wiem haha, ale myślę, że jeśli ma się ciekawą
osobowość, to w końcu taką osobę polubi większa publiczność.

K.R.:Co intryguje Ciebie w zachowaniu współczesnych nastolatków?
A.B.:Że chcą spełniać marzenia i dążą do tego za wszelką cenę, takie zachowanie,
szczególnie u młodych osób jest godne podziwu.

K.R.:Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
A.B.:Czas pokaże, póki co mam malutkie plany,ale kto wie co mi jeszcze 
przyjdzie do głowy? Ludzie się zmieniają i ich plany na przyszłość również.

K.R.:Czy miłość to tylko uczucie?
A.B.:Miłość to cudowny stan, w którym jesteśmy w stanie oddać za kogoś życie.
Jesteśmy całkowicie oddani danej osobie. Miłość to po prostu coś wspaniałego.

K.R.:Co lubisz robić w wolnym czasie?
A.B.:Zależy na co mam ochotę. Najczęściej jednak lubię czytać książki, spotykać
się z przyjaciółmi/chłopakiem, słuchać muzyki, a ostatnio również oglądać
różne filmy w języku angielskim, ucząc się tym sposobem tego języka, więc
łączę przyjemne z pożytecznym.

K.R.:Czy lubisz Cyrk?
A.B.:Byłam tylko raz,gdy miałam 5/6 lat więc za dużo z niego nie pamiętam, ale
jeśli miałabym okazję ponownie na nim być,to zapewne skorzystałabym.

K.R.: NA jakie formy rozrywki najczęściej się wybierasz?
A.B.:Koncerty,zdecydowanie moja ulubiona forma rozrywki ;D

K.R.:Czy warto marzyć? 
A.B.:Jasne, że warto! Uważam,iż marzenia są najważniejszą rzeczą, aby być 
szczęśliwym człowiekiem. To dzięki nim czujemy sens życia.

K.R.: Czy twoje marzenia sie spełniły? 
A.B.:Niektóre tak,a na te, które jeszcze się nie spełniły przyjdzie czas! :D

K.R.:Chciałabyś powiedzieć coś dla naszych czytelników?
A.B.:Skoro tak dużo było o marzeniach, to chciałam wszystkim przekazać,aby nie bali się marzyć,bo marzenia
dają naszemu życiu radość i to dzięki nim jesteśmy szczęśliwi i czujemy się dzięki nim szczęśliwi!

A.B.:Dziękuję za wywiad i pozdrawiam, Lisia

K.R.: My również pozdrawiamy i życzymy, aby wszystkie twoje marzenia się spełniły, abys dostała w życiu wiele miłości!

Nie bez powodu w tym roku postawiliśmy na miłości i marzeniach. Gdy by nie one, jakie byloby nasze życie?  Smutne i ponure. Warto wspierać młode talenty i pomagać im w wybieraniu kariery. Trzeba iść za głosem serca! Mam nadzieję, że wywiad podobał się Wam! My zapraszamy do śledzenia naszego kanału na Youtubie oraz zapraszamy na nasz fan page na facebooku! Zapraszamy również do subskrypcji kanału Lisia!