poniedziałek, 17 lipca 2017

Wywiad z Don Christianem

Dziś prezentujemy Wam wywiad, który przeprowadziliśmy ze światowej sławy clownem -
Don Christianem. 


Przypominamy, że Don występował w Polsce podczas objazdowego festiwalu Cyrku Zalewski.

Po przeczytaniu wywiadu dowiecie się, czy Don lubi Cyrk ze zwierzętami, dlaczego został clownem oraz kiedy polska publiczność będzie mogła Go zobaczyć.


Kulturalna Rozrywka: Witamy

Don Christian: Witam!

KR: Dziękujemy, że zechciał Pan udzielić nam wywiadu.

D.C.: To ja dziękuję, za to ze chcieliście przeprowadzić ze mną wywiad oraz tworzycie blog poświęcony Pięknej Sztuce Cyrkowej!

KR: Zacznijmy wywiad. Od kiedy pracuje Pan w Cyrku?

D.C.: W cyrku pracuje od 1991 roku, czyli od 26 lat.

KR: Dlaczego zawód Clowna?

D.C.: Od małego chciałem sprawiać, by publiczność była uśmiechnięta. Chciałem rozśmieszać ludzi, dlatego postanowiłem zostać komikiem.

KR: Czy lubi Pan swoją pracę, chciałby Pan ją zmienić?

D.C.: Zawód komika jest trudny, trzeba umieć rozśmieszyć publiczność. Bardzo lubię widok uśmiechających się ludzi. Swojej pracy nie chciałbym zmienić, bo jest wyjątkowa. Podczas tourneé robię również wiele innych rzeczy, ale mój  zawód jest dla mnie bardzo ważny.

KR: Co Pan myśli o tradycyjnym Cyrku ze zwierzętami?

D.C.: Tradycyjny Cyrk nie istnieje bez zwierząt. Zwierzęta w cyrku, ale i nie tylko powinny być godnie traktowane. Jestem pewien, że w cyrkach są one tak traktowane. Zwierzęta w cyrku powinny zostać. 

KR: W jakim cyrku możemy spotkać Pana w tym sezonie?

D.C.: Robię wiele projektów i pokazów. W tym roku można mnie zobaczyć w Danii w Cirkus Arena!

KR: Kiedy polska publiczność może Pana zobaczyć? 

D.C.: Niedługo! Kiedy dokładniej jest na razie tajemnicą!

KR: Dziękujemy za wywiad. Czekamy na Pana w Polsce!

D.C.: To ja dziękuję!